[Onduidelijk mandaat (Was: De woestijn aanvegen)]

Fri Feb 27 10:46:20 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben met je eens dat het OM een eigen taak heeft, Hein,

Maar de publieke taak ligt bij de politiek en militaire leiding, het OM had
in de zaak van de schietende militair heel erg prudent en omzichtig moeten
opereren, er kunnen immmers meer levens op het spel staan. Ik ben het wat
dat betreft geheel eens met de woorden van Bert Bakker.

Fritz