Dubbele stemformulieren interne poststemming

D66 Statenfractie Groningen d66.gronstaten at CASTEL.NL
Mon Feb 23 16:05:19 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Onderstaand bericht vond ik op de website van D66:
Attentie: onregelmatigheid in de poststemming. Als gevolg van een technische
storing tijdens het verzendklaar maken van de postzending heeft een groot
deel van de leden het stemformulier in tweevoud ontvangen. Omdat een deel
van de leden aldus de mogelijkheid heeft tweemaal te stemmen, heeft de
verantwoordelijke voor deze poststemming, de Landelijke VerkiezingsCommissie
(LVC), vrijdag 20 februari 2004 besloten alle verzonden witte
stemformulieren ongeldig te verklaren.

Bron: http://www.d66.nl/nieuws/tknieuws/archief/002277.html#002277

Groetjes,
Christina Stradmeijer