[Muijz-Meet] Re: Marc Fluks liegt over zijn motieven (was een andere malle aantijging)

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Fri Dec 24 17:54:04 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>:

> Wilt u consequent zijn,

Wil jij consequent zijn Heintje Davids.
Je zou niet meer op mij reageren.
(Hoe vaak heb je dat al niet beloofd?)

> aub: allusies op uiemands maatschappelijke
> status hebt u eerder als ontatsoenlijk bestempeld.

Onjuist; ik heb gezegd: ze zijn geen argument.
Maar als Marc zijn eigen status als wetenschapper
gebruikt als argument, mag ik er natuurlijk best
op wijzen dat dat geen argument is.

Een standpunt onderuit proberen te halen louter
door op iemands maatschappelijke status te wijzen,
zoals jij meerdere malen hebt gedaan, dat gaat
uiteraard niet.

Begrijp je het verschil? (Anders wil ik het best
nog een keer of dertig uitleggen hoor.)

> Nu doet u het zelf.

Zie boven Heintje Davids.
De volgende keer toch maar even tot tien tellen
voor je weer op de send-knop drukt.
Dat voorkomt misschien dat je jezelf weer eens
grandioos voor paal zet op deze lijst.

> Komt nogal huichelachtig over, en verre van consequent.

Uit de mond van een stupide huichelaar komt je
uitspraak nogal stupide over Heintje Davids.
En verre van consequent.

> Wilt u consequent zijn,

Dat was ik; Marc meende dat hij mensen voor nazi's
of erger kon uitmaken, en ik heb hem gewezen op de
consequenties van die opvatting.

> aub: refereren aan de Tweede Wereldoorlog hebt
> u eerder als afkeurenswaardig bestempeld.

Ik vond het afkeurenswaardig om donateurs die hun
stichting wilden redden louter om die reden voor
NSB-ers uit te maken, en ik vond het afkeurens-
waardig om iemand die mensen opriep om donateur
te worden met de SS te vergelijken.
(Aangezien je zelf korte tijd later mensen opriep
om donateur te worden, zou de *consequentie* zijn
dat ik jou ook met de SS zou mogen vergelijken.)

> Nu doet u het zelf.

Zie boven.

> Komt nogal huichelachtig over, en verre van consequent.

Uit de mond van een stupide huichelaar komt je
uitspraak nogal stupide over Heintje Davids.
En bovendien verre van consequent.

> Voor de rest moge vrede aan u allen worden geschonken door de Grote
> Donateur.
> Amen.

Drink je weer?

Erik vdMb