Marc Fluks liegt over zijn motieven (was een andere malle aantijging)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Dec 24 15:12:08 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

muijz at dds.nl wrote:

>Kijk eens, je bent misschien wel wetenschapper - je was
>toch astronoom, dacht ik? - maar dat wil natuurlijk niet
>automatisch zeggen dat je een goed wetenschapper bent
>(klopt het dat je werkloos thuis zit?),

Wilt u consequent zijn, aub: allusies op uiemands maatschappelijke
status hebt u eerder als ontatsoenlijk bestempeld. Nu doet u het zelf.
Komt nogal huichelachtig over, en verre van consequent.

>Oja? Dus ik mag jou dan ook uitmaken voor de
>Joseph Goebbels van deze lijst, neem ik aan?

Wilt u consequent zijn, aub: refereren aan de Tweede Wereldoorlog hebt
u eerder als afkeurenswaardig bestempeld. Nu doet u het zelf. Komt nogal
huichelachtig over, en verre van consequent.

Voor de rest moge vrede aan u allen worden geschonken door de Grote
Donateur.
Amen.