Smulbos

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Dec 20 18:07:17 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk, vertel me dat dit een geintje is....

Alhoewel het wel weer typisch Nederlands is. Elke vierkante meter is in
NEderland gepland, dus waarom niet wat oog voor de 'medelander' bij het
plannen.. :-(

Wie weet laat Hirsi Ali zich er wel door inspireren en stelt ze
binnenkort voor om allochtonen te verbieden een persimmonboom in de tuin
te planten, onder het mom dat moslimvrouwen volgens Mohammed wel die
boom water moeten geven, maar niet van de zoete vruchten mogen genieten.
;-)

Groeten,
Mark Giebels