Van Gogh en Ayaan, strafbaar in Engeland?

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Dec 18 21:00:37 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hahaha, kan ook niet, vraag maar aan Henk, als je je beledigd voelt is dat
> je eigen keuze en niet de schuld van degene die dat doet.

Het wordt ontzettend eentoning, Ger, Maar dit is de
zoveelste onnozele vrije interpretatie van wat ik heb
gesteld en nog.

> Het is niet objectief vast te stellen dus beledigen kan geschrapt worden uit
> de dikke van Dalen.

Hoho, vul nu een in, het/een 'object', Ger. Doe dat nu
a.u.b. eens. Zien we daarna wel wat we aan moeten met die
dikke. Kom nou toch, Ger laat ons niet in verwarring hier
achter. Als we tot de conclusie komen dat het 'echt' 'iets'
is, dan blijft het in de dikke, ok? Hoeft er niets geschrapt
te worden.

> Nog even en je moet je excuses maken als je vindt dat je beledigd wordt want
> dat tort je aan de vrijheid van meningsuiting van mensen, de politie zou er
> op moeten letten.

TSsssssss.........

Hij zal er toch geen verstekkende consequenties aan willen
verbinden hé?

Niet in staat te overzien dat wat niet is ook geen gevolgen
heeft, maar onze Ger verzint ze ter plekke !!!!

Kijk maar:
> Heerlijke maatschappij krijgen we, we mogen elkaar
> allemaal straffeloos verrot schelden en degene die er wat van zegt gaan we
> veroordelen.

Oh, en uit wiens belachelijke brein komt dit dan opborrelen?

> Want

Hoezo, "want"?

> ja, die hebben natuurlijk weer niet de vrijheid van
> meningsuiting om te kunnen zeggen dat de ander dat niet mocht zeggen.

Je raaskalt. En al een hele tijd. Kwam je maar rechtreeks
met je beledigingen dan waren we waarschijnlijk nu al een
hele tijd verlost geweest van je onzin.

> Ingewikkeld hoor.

Tja, nog even Ger, dan is het carnaval.

> Ger
>  PS: Als je het niet zeker weet kan je het nog altijd aan Theo van Gogh
> vragen, Henk weet hoe dat moet, vragen stellen aan een dode.

Tja jij geloofd alles, waarom dan niet in gesprekken met een
overledene, Ger? Of mag je dat niet? En is dat maatgevend?

Oh Ger, het hoort eigenlijk niet thuis hoor in deze
discusasie dit laatste.

Henk Elegeert