Verzoek van Wilders

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Dec 17 12:00:17 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Nee Ger, je neemt een bak shit mee, stort die over iemand
> uit en zegt dan vervolgens dat je risico's loopt.

Je bent echt gek he Henk?

> Je bedoelt ambtenaren van Politie, burgemeesters?

Nee hoor, stand inn's die van de eifeltoren springen Henkie.

> Je weet wel, die Londsdale jongeren in de hoek geplaats
> wensen te zien van extreem-rechts.

Soms terecht, soms niet he.

> Ja, ik zeg bovendien - afgaande op je voorbeeld - dat de
> context een totaal verschillende is.

Zie je, je bent echt gek.

> Vraag het hem eens, Ger. Die dialoog wil ie vast wel met je
> aan.

Als je hem tegenkomt Henk, vraag dan even of hij  tijd heeft.

Een reden temeer om er hier maar weer te stoppen. Je wil dialogen aangaan en
komt met het dingen gaan vragen aan mensen die overleden zijn.
Dit zegt wat over je geestelijk vermogen Henk. Je spoort echt niet.
Ga maar snel naar een arts (nee, niet ik), na 1 januari gaat het je geld
kosten.

Ger