Nepotisme

Wed Dec 15 13:59:37 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>:
>als scholier moest ik in Bilthoven de Soestdijksestraatweg oversteken waar
>B mijn route naar school vaak onveilig maakte met zijn sportwagens. Van
>schoolvriendjes hoorde ik dat ze zelfs de spoorbomen openden als hij er
>met z'n sportneus voor stond.

 HHmmm, en kwam de trein er aan ?   :-)

 Toen ik in m'n jonge jaren vloog op Soesterberg hadden we ook zo iets. Als
 Bernard met z'n Friendship een startje kwam maken, lag het volledige vlieg-
 bedrijf minstens een uur stil (en als'ie terugkwam weer een uur). Alles
 moest uit de lucht 'vanwege de veiligheid'. Flink balen, dus.

 Ergens is dat interview in de Volkskrant natuurlijk heel erg treurig. Die
 mensen moeten gewoon kunnen zeggen wat ze willen. Als ze dan iets doms
 beweren dan is dat jammer - maar echt erg is het toch niet ? De ministeri-
 ele verantwoordelijkheid voor de leden van het KH lijkt me volledig over-
 leefd. Het is een instituut op zich - waarvan niemand meer weet waarom we
 het eigenlijk hebben. Net als de monarchie zelf trouwens.