Lebensraum fuer Links-Liberalen

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Dec 15 09:45:01 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Typisch D66,

Wat Henk. Want opnieuw, het gaat om de analyse en het
vastellen van het probleem.

> geen antwoord geven noch een suggestie.

Een antwoord op welk probleem, Henk?
En het staat boordevol suggesties Henk. Je moet het wel
willen lezen.

 > Kijk, Henk, zo ging
> D66 uiteindelijke dus naar de kloten.

Kijk, Henk, D66 gaat niet door mij naar de kloten. Als D66
al naar de kloten gaat heeft ze dat aan zichzelf te danken
niet enkel aan mij. Ik ben op zijn best slechts een schakel,
als dat al zo is.

Bovendien Henk, het uiteindelijke doel is toch ook dat we
een situatie hebben weten bereiken waarin D66 kan worden
opgegeven!

Of verschillen we van menig hierover?

De democratie bij de burger, volksvertegenwoordigers die het
volk vertegenwoordigen en een bestuur dat gecontroleerd en
afgerekent wordt.

Ik kan ook verwijzen naar een representant voor D66 in het
kabinet die het geluk heeft dat ie niet naast de
schoonfamilie woont, of pardoes 'buurvrouw' met
'schoonmoeder' heeft verwisseld. Hoe hij over zijn buurvrouw
denkt weten we inmiddels. Ook dat hij (laf als ie is) het
openlijk op straat gaat lopen roepen.

  Nee, hij (mis/)gebruikt er zijn positie voor!

Wat vreest hij eigenlijk? En is dat beroep, ook door D66
bepleit? Voldoet het inmiddels aan wat destijds ook werd
beoogt of zijn het maar hoeren?

Waaraan appelleert de man? En is dat zijn taak of functie?
Of onderdeel daarvan? Afgeleid misschien?

Kortom: paarden en wormen.

Is het op onderdelen of in zijn geheel ook jouw analyse?
Heb je een antwoord, een suggestie? ;)

Henk Elegeert