Van Gogh en Ayaan, strafbaar in Engeland?

Tue Dec 14 22:05:27 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Marc,

Dan zou jij toch sinds 2 november ook nog steeds vastzitten voor opruiing
tegen alle mensen op de Dam, die hevig geschokt en ontdaan waren door de
moord op Theo, en die jij uitmaakte voor bruinhemden die zo snel mogelijk
teruggeschopt moesten worden onder hun steen?
En voor opruiing tegen Ayaan?

Fritz