Hirsi Ali: To hell with the VVD (was: Ebru Umar idem over joods-linkse kerk)

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Dec 14 17:52:59 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Beatrix is goed thuis in al het statelijke, en heeft veel invloed, maar
dat
> is geheim. De persoonlijke opiniërende invloed van Bernhard en Claus en
> Juliana was hun openlijke, door hun persoonlijkheid en uitlatingen. Bij
> Bernhard trouwens ook wel zijn contacten en dergelijke, die meestal geheim
> bleven, net als die van HM.
>
> Fritz

Beatrix en de rest van de familie hebben net zoveel invloed als dat ze
krijgen van de MP en zijn ploeg.
Neem dat haar niet kwalijk maar degene die er verantwoordelijk voor is.
Ik heb heel veel invloed op jou Fritz, als jij dat toelaat en toestaat. Doe
je dat niet dan heb ik helemaal geen invloed op je.
Beatrix heeft waarschijnlijk op het moment dus heel veel invloed ja, maar
dat ligt niet aan haar maar aan de zwakte van Balki. Zo werkt dat toch in
elke omgangsvorm.
Bernard sprak er in zoveel woorden zijn minachting al voor uit, MP's met
zwakke knietjes die zich in laten pakken, als ik koning zou zijn zou ik het
ook erg vermakelijk vinden.

Ger