Bijdragen aan D66-lijst zelf wegfilteren

Tue Dec 14 18:06:44 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik filter niets weg hoor, Ger,

Maar selecteer net als jij, zoals overal, ook buiten deze lijst.

Ik filterde selcht tijdelijk net na de moord op Theo gruwelijke opmerkingen
dat iedereen op de dam een bruinhemd was die teruggeschopt moest worden
onder een steen naar een aparte map. heb niet altijd zin dergelijke enge en
onverdraagzame onzin direct onder ogen te komen.

Verder kan ik snel scannen en lezen, ook op internet, stukken, in kranten.
Dat leer je in sommige banen en in politieke functies wel.

Fritz