Hirsi Ali: To hell with the VVD (was: Ebru Umar idem over joods-linkse kerk)

Tue Dec 14 17:46:37 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als ik kritiek heb is het over het beleid, Ger,

Het functioneren inhoudelijk, of niets doen, of gebrek aan beleid.
Niet over hoe ze erruit zien hoe ze praten, hun toon.
Dat inhoudelijke mag allemaal in de krant hoor, en op het journaal, voor het
persoonlijke hebben we ShowBizz of RTL-Boulevard en het blad Oranje.

Nu debatteert de kamer weer uren over het koningshuis. Maar voor belangrijke
wetten idie voor de kerst erdoor moeten s de spreektijd bekort. Ik vind dat
niet goed.

Beatrix is goed thuis in al het statelijke, en heeft veel invloed, maar dat
is geheim. De persoonlijke opiniërende invloed van Bernhard en Claus en
Juliana was hun openlijke, door hun persoonlijkheid en uitlatingen. Bij
Bernhard trouwens ook wel zijn contacten en dergelijke, die meestal geheim
bleven, net als die van HM.

Fritz