De vrijheid van keuringsartsen

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Mon Dec 13 07:57:20 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Ik weet dat het geneuzel is, maar de ziektewet gaat uit van een ander
criterium van ziekte (niet in staat zijn te werken) dan de WAO: dan moet je
voor meer dan 15% arbeidsongeschikt (en ook dat is een ander criterium)
zijn. Dus al valt dat aan een gewoon mens niet uit te leggen, de regelgever
heeft er wel over nagedacht.

Groet,

Tjerk