Onderdanigheden

Sun Dec 12 13:44:39 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waarmee ben je nu weer bezig, Marc?

Zou je je schofterige, onzinnige uitlatingen en nergens op gebaseerde
hetzerige leugens over mij willen staken?

Als je meent over goddelijke gaven te beschikken en mensen te kunnen
instrueren en bij herhaling te kunnen waarschuwen voor danwel dreigen met
naderend onheil, het is niet altijd duidelijk hoe je e.e.a. bij herhaling
geuit bedoelt, wend je dan bijvoorbeeld tot het dichtstbijzijnde
politiebureau, of wend je tot de persoon persoonlijk om deze vertrouwelijk
te informeren over de concrete gevaren waarmee je meent bekend te zijn.

Fijne zondag,

Fritz