Onderdanigheden

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Sat Dec 11 19:12:23 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Oh Heer, oordeelt toch niet zo hard over ons. Wij, uw onderdanen, die uw
kritiek op de multiculturele samenleving en de bijbehorende
aanbevelingen (vaak ethnisch specifiek en dus discriminerend, maar als U
het zegt...) met onze aardje hersentjes proberen te volgen en na te
leven. Die hoofddoek hebben we al een tijd geleden op Uw bevel ritueel
verbrand. We wachten nederig op uw nadere orders.

U zijt gegroet en geprezen,
Mark

P.S. Ik heb die zwarte kousen nog op zolder liggen, je weet wel naast
die verboden TV. Moet ik die ook ritueel verbranden? En what about dat
boek van Pim Fortuyn?

:-)