Verzoek van Wilders

Fri Dec 10 21:17:47 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On vrijdag, dec 10, 2004, at 20:37 Europe/Amsterdam, Hein van Meeteren
wrote:

> Heel interessant maar zullen we uw cv privaat even doornemen? Ik weet
> niet of anderen op deze lijst onze hebbens en houdens zo belangwekkend
> vinden om er in detail over voorgelicht te worden?

Jij vond blijkbaar van wel, want jij meende hier
te moeten schrijven dat ik een uitkering
ontvang en in een huurwoning woon.

(Alsof mijn mening er minder toe zou doen
als ik een uitkering zou ontvangen en in een
huurwoning zou wonen. Allemaal ad hominem
argumentatie.)

> Ook heel interessant, maar...zie boven.

Jij meende hier te moeten schrijven dat ik
in de Nieuwmarktbuurt woon.
(Alsof mijn mening er minder toe zou doen
als ik in de Nieuwmarktbuurt zou wonen.
Allemaal ad hominem argumentatie.)

> Was dat de zaak tegen uw handtastelijk familielid?

Nee, tegen iemand die van discriminerende
uitlatingen op Internet werd beschuldigd.

> Nee, de zaak ligt anders.

De zaak ligt zoals ik heb beschreven.

> Er was geen enkele journalist aanwezig.

Ik was er primair om er op toe te zien dat de behandeling
eerlijk verliep. En misschien zou er tijdens de zitting een
journalist binnen komen lopen. Misschien zou iemand een
onzinverhaal opschrijven, pretenderende dat hij of zij ter
zitting aanwezig was geweest.

> Ik heb U in toom gehouden.

Nee. Je hebt ook geen woord met me gewisseld.
Niet dat ik dat had verwacht hoor. :-)

> Een beetje dankbaarheid is op zijn plaats, beste stalker.

Ik wens zo niet te worden aangesproken, dus ik
verzoek je dat woord terug te nemen.
De juridische consequenties hoef ik je niet uit
te leggen neem ik aan. Die zijn je bekend.

> Nee, best zuurpruimpje, *verdachten* zijn schuldig of onschuldig.

Verdachten zijn personen. Personen zijn schuldig
of onschuldig; feiten zijn niet schuldig of onschuldig.

> Terwijl ik toch een 9 had voor strafrecht en een 10 voor burgerlijke
> rechtsvordering.

Dat zeg ik, de materie is blijkbaar wat weggezakt.

> Drek werd het. Stinkende modder.

Nadat jij was langs geweest.
Weinig verbazingwekkend.

> Ja, en u hebt daar geen enkel bewijs voor geleverd,

Ik heb alles kunnen onderbouwen met de statuten.
Jij niet.

> Beste man. De strichting is keurig afgewikkeld.

Een van eind 1999 tot ver in 2004 durende soap,
waarbij je de Kamer van Koophandel een onjuiste
datum van opheffing hebt verstrekt; de statuten
hebt geschonden; je medebestuurder Martin voor
joker hebt gezet; en de participanten hebt
voorgelogen.

> Het batig saldo is overgemaakt aan een verwante rechtspersoon.

O, is het eindelijk zover? Daar heb je dus 5 jaar
over gedaan. Langer dan de organisatie heeft
bestaan.

En spreek je dan dit keer toevallig de waarheid?

Erik vdMb