Submission ergens te zien?

Thu Dec 9 12:01:16 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Amnesty International constateerde alders dat Ayaan was vergeten dat veel
moslims de koran en haar film niet kunnen lezen???

Raar antwoord op mijn vraag, Marc, klinklare onzin volgens mij, sorry.

En ik vroeg je, als een film jouw inziens niet zou mogen, omdat velen niet
kunnen lezen, dan oook maarsnel de koran en bijbel verbieden?
Alles wat geletterd is beter verbieden, zoals in 1984 van Orwell ook
geschiedde.

Ik zie bij jou een monomane agenda, Ayaan van alles dat klinklare onzin is
in de schoene schuiven.
En nu beschuldig jij weer alle andersdenkenden, die alle mensen even lief
hebben, en weinig belang hechten aan of sprookjes echt gebeurd zijn en of
goden nu wel of niet bestaan, van een dubbele agenda. Waar ben je toch mee
bezig Marc?

Niemand wil immers de vrijheid  van meningsuiting beknotten, Marc?
Heb je een paar regeringsuitspraken gemist, en die van de linkse partijen?
En die dreigingen kritiek op godsdienstwaanzin te verzwijgen op straffe van
de dood?
En de doden die hier al vielen en elders de tientallen schrijvers en
filmers?

Jij haalt zelf alles door elkaar en noemt iedereen die anders denkt en voor
vrijheid ook van meningsuiting opkomt rechts en daarmee ben je klaar, want
zelf ben je dat niet. Sorry hoor, maar ik vind je vervolging van Ayaan
extreem rechts, Marc, en je verbale vervolging van alle anders denkenden dan
jij vind ik ook extreem rechts.

Ayaan heeft haar levenservaringen meerdan uitstekend verwerkt. Een topvrouw
is ze, sterk en stabiel, solidair en betrokken, moedig. Zoals jij over
haarpraat moet je ons over jezelf vertellen, wat heb jij zelf meegemaakt dat
je al dan niet verwerkt hebt.

Fritz