Verzoek van Wilders

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Dec 9 11:58:43 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>

> De AIVD mag mensen niet waarschuwen tegen eventuele risico's die er kunnen
> zijn als zij zich in het openbaar aanmelden bij Wilders. Elk weldenkend mens
> weet dat die risico's er zijn en die kunnen en mogen we niet ontkennen. Dat
> we ze moeten bestrijden staat buiten kijf, dat hoor ik wel van alle kanten
> roepen, wat tevens aantoont dat ze er dus zijn.

Die risico's zijn door dit en het vorige kabinet zelf
aangegaan. Zij zijn daarvoor verantwoordelijk.

> De realiteit onder ogen zien
> wordt door sommigen meteen vertaald in een poging om het Wilders onmogelijk
> te maken om een partij op te richten.

Dat is ook zo. De realitiet is dat dit kabinet niet in stat
blijkt de nadelige gevolgen te overzien en laat staan
mogelijke nadelige gevolgen voor te zijn. Dat is de
realitiet die zich aan mij voordoet, Ger. En jij trapt in
het geleuter van een Donner die anders niet wil dat eer een
mogelijk verkeerd beeld zou kunnen ontstaan. Hier heeft ie
er - omn on duielijk redenen - kennelijk geen enkele moeite
mee. Bedenkelijk !

> Het is een grote zeldzaamheid maar
> deze keer moet ik met Donner eens zijn, we zijn gewoonweg niet in staat om
> alles en iedereen te beschermen, ook dat is een realiteit.

Onzin, het is het weglopen voor de verantwoordelijkheid. Dat
Donner daarmee wegkomt. Onvoorstelbaar.

Misschien elders het beleid bijstellen, Ger.

Henk Elegeert