Verzoek van Wilders

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Thu Dec 9 01:11:27 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Martin Lentink" <martinlentink at d66gelderland.nl>
>To: "Lenny Bruce" <lennybruce235 at hotmail.com>, <bbakker at usa.net>,
><gmw.arts at home.nl>, <D66 at nic.surfnet.nl>
>Subject: Re: Verzoek van Wilders
>Date: Wed, 8 Dec 2004 18:25:48 +0100
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

><...>
>
>De vraag is hier: is iemand die enge, foute, anti-democratische standpunten
>verkondigt of verdedigt daarmee _dus_ ook een enge, foute man?
>Of omgekeerd: gesteld dat op enigerlei wijze vastgesteld zou kunnen worden
> [...]

Martin,

We worden het waarschijnlijk niet eens, ik stelde "....maar ad hominem is
het net niet...", misschien had ik NET moeten benadrukken.
Truth or Dare
Jouw (zeer korte) e-mail boodskap aan deze groep, " ad hominem Bert, ad
hominem"
Was dat geschreven vanuit edelmoed of rancune?

MVG
Lenny aka Blinde Maupie
Hoe je word, wat je bent

MSN Search, for accurate results! http://search.msn.nl