Submission ergens te zien?

Wed Dec 8 21:24:22 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Die fout maak ik met niemand, Mark,

Marcel heb ik ook respect betoond, in één adem met kritiek,
idem Jan Terlouw, die op het congres hooghartig elk debat uit de weg ging, "Besturen moeten we", terwijl hij een platform heeft en de leden niet eens echt op het congres,
van Max heb ik alleen zijn levensgevaarlijke en smerige stemmingmakerij en zijn kordon rondom regenten tegen Geert en zijn miljoen(en) kiezers in de polls bekritiseerd.
Want het is niet niks wat deze personlijk adviseur van HM de koningin deed en doet, zoals met Pim de regering het nog zelf deed, en hoe dat kan uitpakken weten we.

Fritz