Submission ergens te zien?

Wed Dec 8 21:10:44 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat zeg je nu?! Mark... :)

Marcel zet velen als untermensch en fascist neer, Max doet dat heel smerig met Geert.
Ik niet, ik bestrijd die vuile propaganda, mis-informatie wel.
Ik vind het levensgevaarlijk.
Zelfs fascistoide om mensen die anders zijn en andersdenken zo weg te zetten en op te roepen tot haat en uitsluiting.
Maar hen een fascist noemen?
Ik zou willen dat ze met hun gezag gebaseerd op vroeger en idem hun bevoorrechte posities dat niet zouden doen direct en indirect met veel kwetsbaarder anderen.
Zeker niet omdat ze het doen met verdraaiingen en leugens.
Zoals Thom dat deed met Pim n.a.v. een interview over de scheve verhouding tussen godsdienstvrijheid/uitingen plus non-discriminatie van ethnische minderheden versus vrije meningsuiting van door anderen onteerde mensen.

Fritz