California put put

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Tue Dec 7 01:23:58 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Oh zijn die auto's dan nog steeds hetzelde waard?
Dan hebben er nog wel een paar mensen er een in de aanbieding voor je...
Verder waarom is die grijze auto geen investering? Gekocht in een bestaande
persoonlijke economsche situatie in een bestaande rechtspositie, door de in
het algemeen financieel minder bedeelden in de samenleving. Dit soort
legislation riekt naar STASI praktijken en hebben absoluut niets te maken
met democratie!
De Satellietontvanger was overigens nog wel bruikbaar want die stomme
duitsers hadden wel een overgansmaatregel van Analoog naar digitaal
ingesteld en duits is net als nederlands...
Jij gaat voorbij aan het punt van de redenering. eerst kakt de overheid in
je tuin om dan aan te bellen en te melden dat er een drol in je tuin ligt.
In dit geval is het net andersom maar daarom niet minder waar!!
lenny

>From: Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl>
>To: "Lenny Bruce" <lennybruce235 at hotmail.com>
>CC: D66 at NIC.SURFNET.NL
>Subject: Re: California put put
>Date: Mon, 6 Dec 2004 19:58:10 +0100
>
>Het verschil lijkt me nogal duidelijk Lenny.
>In het geval van de tweetakts of de satelliet-
>schotel gaat het om een investering. In geval
>van de grijze kentekens gaat het om een
>belastingmaatregel.
>
>Over het algemeen is het niet netjes om
>zonder uitsterfbeleid een investering
>waardeloos te maken. Keurig dus dat
>de tweetakts en de satellietschotels
> [...]

Play online games with your friends with MSN Messenger
http://messenger.msn.nl/