Buitenhof Plasterks nieuwe roddelrubriek

Sun Dec 5 16:28:43 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bernard,

Ik hoorde vandaag louter leugens over Frits Bolkestein en impliciet over
hetzers namens de koningin, van Mierlo en Max van der Stoel, die wel een
platform wordt geboden om onweersproken en inhoudsloos onze Lousewies en
Geert Wilders te belasteren. En ik miste ook maar één inhoudelijke
opmerking.
Ik begrijp gewoon niet dat Buitenhof en andere media een platform van laster
en stemmingmakerij moeten worden. Als een inhoudelijk onderwerp interessant
is, laat van mijn part een leeghoofd als Ronald zijn holle onzin uitspreken
(hij kan gewoon niet logisch denken, zielig voor een genetisch bioloog),
maar geef de belasterde personen onmiddelijk weerwoord. Ik wordt echt niet
goed maar niet heus van dit soort eenzijdige leugenpropaganda jegens
personen zonder wederhoor. En dat vooral vriendjes van PvdA-er Plasterk
minister van staat zijn van HM en geen tegenwichten als Van Agt en
Bolkestein maakt me zeer bezorgd. Pluriformitewit is kennelijk ook rondom HM
ver te zoeken.

Fritz