Hirsteria: Studiebiografie Hirsi Ali

Sun Dec 5 16:19:17 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is voor deze lijst volslagen oninteressant, Marc,

Hoe liberaal en links ik ben. dat ben ik, so what?
Kennelijk is het voor jou belangrijk dat ik dat bewijs.
Ik zou niet weten waarom.

En ik verdedig niemand behalve inhoud met argumenten.
Ik ga ook niet van mening veranderen omdat ik iemand die ik niet lief heb
toevallig hetzelfde vind.

Ik geloof ook in niets of niemand dan in openheid een eerlijkheid. In
goedheid.
Sommigen noemen dat "hun" God. Claimen alle goedheid.

Het is aan ieder zelf om te kiezen wat zijn goedheid is.
Er zijn slechts regels om de orde te handhaven, om de "sterksten" zich niet
alle rechten toe te laten eigenen en te laten roven en te moorden.

Dit is een lijst over politieke inhoud
gerelateerd aan D66.
Geens heksenjachtenlijst.

Ik ben totaal niet geintereseerd in alle biografieën van alle deelnemers aan
debatten.
Wel walgde ik op de dag dat Theo werd vermoord van jouw uitspraken.
En nog van je heksenjacht op één andersdenkende die niets anders zegt en
netjes, dan duizenden, nee miljoenen anderen in dit land zeggen en denken.
Als Ayaan er niet meer is is de volgende aan de beurt, zo leert de
geschiedenis mij.

Jij dwaalt in je haat jegens een andersdenkende. Je speculeert over mij, ik
baseer mijn verzoeken aan jou je heksenjacht op deze lijst te staken slechts
op je heksenjacht en smerige uitspraken hier over andersdenkenden. Deze
lijst is daar mijns inziens niet voor bedoeld, om andersdenkenden verdacht
te maken.

Tenslotte Marc, ik ken je langer en we hebben elkaar ook persoonlijk
gesproken, door een zaak waar we allebei aan gewerkt hebben. Ik mag je
graag. Ik verdiep me niet in wat er bij jou allemaal achter zat en zit als
je iets naar voren brengt. Ik waardeer je op wat je naar voren brengt en
onderneemt of niet, en koppelde dat terug.

Fritz