Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

Fri Dec 3 00:52:12 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoe dachten zij erover dat je zo'n in Nederland gevaarlijk geacht boek las,
Mark?

Het boek van Theo "Allah weet het beter" ligt hij in Amsterdam West in een
boekwinkel verstopt onder de toonbank. Wist niet eens dat het heruitgegeven
is, omdat ik alle linkse tot rechtse kranten en weekbladen en boeken
(meestal in het Engels) lees, boden ze me vandaag een expemplaar aan en
wezen ze me op de stapel van hun best verkochte boek. "Het land van Theo van
Gogh van Sylvain Ephimenco, "De multiculturele desintegratie", hadden ze net
uit nog niet, maar was al in bestelling.

Ik heb helaas ook weleens vrienden in het buitenland meegemaakt die alle
doorgedrongen propaganda van Wim Kok c.s. tegen hun grootste politieke
concurrent geloofden, en niet begrepen dat zo'n lieve vriend van hen zomaar
met een rasechte massamoordenaar bevriend was. Eentje kon ik alleen tot
nadenken brengen door hem te vragen wat hij zou zeggen dat ik niet begreep
dat hij nog met zijn politiek actieve moeder omging, omdat in ons land uit
de internationale berichten bekend was dat zij een moffenhoer was. Het
dubbeltje viel al had hij er toch wel moeite mee niet meer te kunnen dromen
dat alles wat hij in zijn linkse krant las waar was.

Fritz