Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Fri Dec 3 00:52:46 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<-----Original Message----->
>From: Fritz van Rikxoort
>Hoe dachten zij erover dat je zo'n in Nederland gevaarlijk geacht boek
las,
>Mark?

Dat heb ik ze er natuurlijk niet bijverteld.... En overigens bestaat
hier geen boekcensuur zoals in Nederland...

>Het boek van Theo "Allah weet het beter" ligt hij in Amsterdam West in
een
>boekwinkel verstopt onder de toonbank.

Really? Ik dacht het het gelijk uitverkocht zou zijn. Was dan ook een
van de eerste acties van me, toen ik van zijn dood vernam, dat boek bij
Proxis te bestellen, nu het nog in voorraad is... Kreeg het eergisteren
binnen, ben wel benieuwd eigenlijk. Maar ja, momenteel weinig tijd om
rustig een boek te lezen helaas... De kaft is wel uitermate provocerend
trouwens...

Groeten,
Mark Giebels