Kabinet wil af van twee paspoorten

Mon Aug 30 15:02:54 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, Ernst,

Als je niet alleen wat kansen en resultaten betreft (een kroonprins en zijn
geliefde hebben betere kansen en resultaten net als in een heel ander
voorbeeld talentvollere voetballers) maar zelfs in zuivere procedures al
onderscheid moet maken om sommige gewilde mensen menselijk(er) te
behandelen, is dat dan niet het signaal, het bewijs uit het ongerijmde, dat
de andere behandeling alleen al procedureel niet menselijk genoeg is?

Immers anders had Maxima toch ook net zo menselijk en gelijk met alle (?)
respect maandenlang elders kunnen opdraven bij consultaten en aanverwante en
geduldig werken aan en wachten op haar exterritoriale inbrugering, en dan
natuurlijk hier nog jaren op haar voldragen Nederlanderschap... (De
kroonprins zijn aanstellingen en inkomen zullen wel blijven voldoen aan de
eisen.)

Kennelijk was en is dat ongepast...  ;)
Maar dan is dat ook ongepast voor ieder mens, mijns inziens...

Fritz