Van milieupartij tot asfaltpartij

edebets1 at EURONET.NL edebets1 at EURONET.NL
Wed Aug 25 13:03:52 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik denk dat we al heel diep gezonken zijn...
Ik lees in de spreekbuis van de VVD, dus ook jouw bron Marc, dat het kabinet de
toegenomen mobiliteit als "verworvenheid" beschouwd die niet meer terug te
draaien valt. Typisch weer zo'n VVD-liberaal gedachtengoed. Het is alsof ze
terug zijn bij Wiegel: "we moette houwe wat we hebbe".
Niemand die er aan denk om de mobiliteit in te dammen door bijv. wonen en
werken meer op loop/fietsafstand van elkaar te brengen. Dit is misschien beter
dan Nederland vol te plempen met asfalt en ijzeren staven.

Ernst Debets/
Zaanstad