Gelukswens aan kabinet

Mon Aug 16 11:35:35 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bij deze wil ik de Nederlandse regering feliciteren met het heugelijke
feit dat er weer een Nederlandse soldaat is gevallen in de oorlog tegen
Iraq. Diens dood, en vooral het zinloze kakakter daarvan, toont aan dat
wij een groots volk zijn en dat wij geleid worden door een christelijke
regering dat z'n mannetje staat op het slachtveld tegen de ongelovigen.

Uiteraard is het schande dat Al-Tawhid wa al-Jihad aanslagen in Nederland
wil plegen om wat ons land in Iraq doet. Wij zijn immers een christelijk
volk, een grootse natie die geleid wordt eeuwige normen en waarden terwijl
in Iraq slechts geitenneukers leven, viespeuken die niet weten wat goed
voor hen is, het leven nauwelijks waardig. Ze mogen blij zijn dat chris-
tenen hun land komen verkrachten, zien ze nog 's een heilige van dichtbij !

---

Enfin, dit lijkt mij een passende reactie op de waanzin van die gekken van
Aso. De volgende keer dat ik die smoel van Balkenende zie, hoop ik dat z'n
kop eraf is. Met Al-Tawhid wa al-Jihad als vijand moet dat toch tot de mo-
gelijkheden behoren...  :-)

Wat worden we toch geregeerd door een stel vreselijke misdadigers.
Wat is D66 toch een dood- en doodzieke partij.

A propos: wanneer gaat de Derde Wereldoorlog uitbreken ?
Of is'ie al begonnen ?