Inefficiente Hoogervorst en zorg

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Sun Aug 15 20:33:30 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Politiek gaat over het verschil tussen wat is en wat kan zijn. Hoe meer
er te verbeteren valt, des ts schoner en dankbaarder is de taak.

Visie dus. Ja toch?

Overigens heb ik nooit begrepen waar de tandartsverzekering goed voor
was. De bedragen zijn i.h.a. redelijk voorspelbaar en goed op te
brengen. Het enige is, dat de verzekeraars de belangen van de consument
behartigen m.b.t. het onderhandelen van tarieven.

Plus, de GG&GD is toch een gemeentelijke dienst, de gemeente bepaalt
welke taken deze dienst heeft, en ongedierte wordt i.h.a. als een
bedreiging van de volksgezondheid gezien. Vind ik niet zo vreemd.

Bart Meerdink