RFID tags

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Thu Aug 5 05:29:41 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny neemt aan dat Mark bedoeld niet later te willen horen dat de tweede
kamer (weer eens) van hun stoel valt van vebazing, of dat hun klomp weer
eens breekt, of dat ze het niet juist geinformeerd waren, of niet op de
hoogte zijn gesteld of...of...
RFID tags ga vooral even kijken op Marks link van 'Planet internet' (nou
niet bepaald een revolutionaire risjesmaker provider)

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/