Gemeente Amsterdam knoeit met waarde huis: Twee kadasters

Mon Apr 12 17:30:20 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ben echt blij dat je dit ook allemaal doet en rondbazuint, Marc...
En misschien ook fijn dat ik eea kan bevestigen... De meestenz eker in de
politiek houden er niet zo van als je dit soort praktijken bloot legt... Kan
allemaal niet waar zijn of de toon van de klokkenluider bevalt niet... Of
subtieler: waarom zeg je dat toch gewoon, is niet gooe voor je carriere
hoor... Dat laatste, dat de toon niet bevalt, is natuurlijk altijd zo als de
boodschap niet bevalt en liever niet besproken wordt...

Fritz