[Kut-racisme]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Apr 5 21:43:23 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Uiteraard ben ik niet medisch onderlegd. Maar volgens mij kan bij elke pik-
en kutcontrole een misdrijf worden geopenbaard, zeker bij jongeren. En de
staat dient te vervolgen, ongeacht de gevoelens van het slachtoffer maar
wel met inachtneming van die gevoelens. Anders zou ieder een ander kunnen
blijven mishandelen door middel van dreiging. Dan krijgen we een chaos van
rechteloosheid.

Even helder blijven denken!

hv,u
--------