Paul Bernard Cliteur (was: Aanslag op Van Aartsen: Toch een grap ?)

Mon Apr 5 16:32:40 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De bal kaatsen en terug is prima, dat heet argumenteren, wat de Pufda-kliek
weer doet met Els Borst e.a. is Cliteur met Hitler vergelijken en dergelijke
dan wel zeggen dat open discussie te gevaarlijk is, dat zijn fascistoide
methoden, mensen bang maken... die ze anderen juist verwijten... en
bovendien erg paternalistisch... Els Borst pleit namens een vaag clubje voor
het niet op ideeen brengen van het volk, door een deel van de discussie te
verzwijgen, onder het mom van dat discussie te fel kan zijn. Echt gevaarlijk
zulke doodzwijgideeen: praten met elkaar en blijven praten...

Fritz