Fw: Paul Bernard Cliteur

Mon Apr 5 16:28:47 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dan ben je slecht geinformeerd Marc, blader het HP-artikel toch maar eens
door, en hoe dan ook, ageren tegen enge opvattingen via personen vergelijken
met echte gevaarlijke griezels maakt discussie onmogelijk, wat Wallage met
Hirsi Ali even wilde regelen via een Amice naar de letterlijk met een auto
die van links kwam aangeslagen VVD-fractievoorzitter Van Aartsen, echt
gevaarlijk zijn dat soort acties van Wallage en het onderling monddood
regelen zoals hij liet blijken zoals ze dat bij voorkeur ondelriong regelen,
maar Van Aartsen werkte niet mee. Maar er is niets mis met Cliteur zijn
ideeën, en Cliteur zelf, nooit geweest, al bedreigt hij posities als die van
Thom, Roger, Els, hans en vele Pufda en GroenLinks regenten en hun
slippendragers...

Fritz