[Kut-racisme]

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Apr 5 10:58:45 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Bert,
>
> Dan begrijp ik weer niet dat daarover door D66 niet werd gecommuniceerd
> - het bericht was een twee, drie dagen oud. In het rijtje partijen stond
> D66 niet...

Ach Henk, zo democratisch is D66 nu ook weer niet. Als zo'n
fractie eenmaal een mandaat heeft, gooit ze ook de principes
overboord.

En Henk, het pikkie-kijken (maar ook daar ging het ook om
iets anders) staat in geen enkele verhouding tot het
opsporen van een mogelijk misdrijf door anderen verricht.
Daar jonge meisjes het slachtoffer van maken is al bijna
even misselijk als de te veroordelen handelingen zelf,
namelijk dat anderen (een overheid nota bene) iets te zeggen
hebben over je lichamelijke integriteit.

(Jaja, kom nu maar aanzetten met allerlei er totaal niet
toedoende voorbeelden)

Belachelijk !!! Dat Ayaan Hirsi Ali haar emoties nog niet
verwerkt heeft dat is duidelijk. Dat D66 haar volgt in
aspecten van haar verwerkingsproces, onvolwassen, dom en D66
onwaardig.

Ja, en daaruit moet blijken dat D66 ze wel op een rijtje
heeft? Nou, mooi niet. D66 geeft er zelfs blijk van het
probleem zelf op geen enkele manier te begrijpen.
Respectloos te zijn, en het "eigen geweten" belangrijker dan
de emotionele schade bij jonge meisjes.

Hoe wil je die door de overheid gecontroleerde meisjes nog
gaan vertellen dat hun lichamelijke integriteit iets is
waarover zij zelf mogen beschikken?

Onvoorstelbaar. Wat een stelletje helden op sokken!

Bert, ik eis een heroverweging van dat standpunt !!!!
Ook in het belang van die partij zelf!

Henk Elegeert