Kut-racisme

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Apr 5 08:42:35 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Olav,

Je laat je wel erg in de kaart kijken. De Somaliers zouden een
"anti-seksuele" cultuur hebben... Verschrikkelijk, wat een essentialisme!
De bodemgedachte voor elk racisme en de wortels van het elitair
multiculturalisme. Een moderne variant op het Blut und Bodem.

Ga je mond spoelen, neem wat alcohol om de hersens te schonen en veeg met
brandspiritus je toetsen af. Of ga je je nu beroepen op de klompen van je
grootouders?! Waar dat multicult-fanatisme toch allemaal toe kan leiden...

hv,u
------