Kut-racisme

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Apr 5 07:48:22 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Olav,

Het pikkie-kijken gebeurde massaal bij jongens tijdens hun keuring voor de
dienstplicht, toen'ie nog bestond. Menigmaal keek een vrouwelijke
keuringsarts in de broekjes van rijen 18-jarigen.  Nu overkomt het de
jongeren (meisjes en jongens) die zich willen laten inhuren als soldaat of
politieagent.

In het geval van Somaliers enz. gaat het om een klein kwaad om een groot
kwaad te bestrijden. En wat leert het pragmatisme dan?

Hoop dat je politieke correctheid ook niet wordt misbruikt voor bestrijding
van consultatiebureaus, een hobby van antroposofen enz. De middenklasse is
al gek genoeg - een peloton kut-D66ers zou het nog erger maken...

hv,u
---------