Marktisme-terreur

edebets1 at EURONET.NL edebets1 at EURONET.NL
Fri Apr 2 12:56:19 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Mag ik even een technische opmerking maken?
Die nummerherkenning werkt niet goed als je uit het buitenland gebeld wordt.
Als voorbeeld geef ik mijn telefoon op m'n werk: Als de ene collega uit Parijs
belt dan zie ik een nummer dat mer 33-1 begint (Parijs dus), als een andere
collega belt geeft mijn display aan : nummer onbekend, terwijl ze via dezelfde
huiscentrale van ons hoofdkantoor bellen.
Je ziet het dus: internationaal gezien is jouw oplossing niet geheel
waterdicht...

Ernst Debets/
Zaanstad