G-21

blood simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Sat Sep 20 05:05:56 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik weet het, ik ben een vreemde vogel, maar over Brinkhorst gesproken, ik
zou graag van iemand een verwijzing ontvangen waar ik het artikel van
Brinkhorst over de liberalisatie van de stroommarkt 4-9-2003(3-92003?).

Dit stond op de d66 lijst, het is hier ook gequote, en zelfs met links
vernoemd, maar ik kan het nergens vinden.....

Ik heb nl. nog een addertje onder het gras ontdekt, dat, als het klopt, nog
een fikse nasleep kan krijgen......

Dus wie kan mij helpen, aan het artikel van Brinkhorst, of site/verwijzing
waar dit artikel op de d66 site staat(of waar de artikelen van
d66 at nic.surfnet staan)....

Zeer erkentelijk....

K-PAX