beschouwingen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Sep 20 08:59:56 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste J. Hoek,

Ik vind het een mooi verhaal - een premielast naargelang je risicovol
gedrag vertoont of in geval van een permanente ziekte. Volgens mij verlegt
je idee slechts de problematiek. Wat is risicovol gedrag? Daarover wordt
terzake roken, autorijden, alcoholconsumptie, sporten etc. reeds eindeloos
gekibbeld. Dus als je de zorgverzekeringen in die zin verandert, los je
niks op.

M.a.w. laat de TK-fractie en haar zendelingen in de regering nu maar gewoon
erkennen dat ze meer aandacht heeft voor het financiele snoeimes dan voor
de volksgezondheid.

H. (Henk) Vreekamp, Utrecht