Bericht van Vluchtelingenwerk Doorn

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Thu Sep 18 17:26:32 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik heb een kennis waarmee iets vergelijkbaars is gebeurd, zij een vrouw uit
 Eritrea wilde haar in bizarre toestand verkerende naar Khartoum
gevluchte zoon redden. Zij weduwe van legerofficier, zoon gevlucht voor
afrekening, gewisse dood.
 Er werden de meest waanzinnige capriolen uitgehaald om (illegaal) aan
 papieren te komen dat haar man inderdaad overleden was, anders kon zoonlief
 niet in aanmerking komen voor gezinshereniging.
 Dan Pro Deo advocaat en zo , je mag het niet zeggen , ik heb haar zelf aan
de lijn gehad , geen hoogvlieger, inschattingsfouten gemaakt
In combinatie met de halsstarrigheid van sommige mensen ben je eigenlijk
kansloos.

louis de wit

Nederlanders