11 vragen aan een kamerlid

Mon Sep 15 21:29:47 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 20:37 15-09-2003, mijnheer Van Meeteren wrote:

>Mag ik even interpelleren?

Is dit een retorische vraag? :-)

>Vragen aan het kamerlid:

[knip]

>heldere antwoorden geve op deze vragen?

Als ik Boris van der Ham was zou ik zeggen:
"Ja Hein, dat wil ik, maar alleen als jij dat ook doet."

Maar ik ben Boris van der Ham niet.

Ik ben Erik van den Muijzenberg. Ik word hier en in prive-mail
door Hein van Meeteren in al dan niet bedekte termen voor
gestoord, leugenaar, fraudeur etc. etc. etc. uitgemaakt, en
als ik mijnheer Van Meeteren dan vraag naar heldere antwoorden
op mijn vragen naar onderbouwing van dergelijke beschuldigingen,
dan miezert mijnheer Van Meeteren er weer snel vandoor.

Wie is mijnheer Van Meeteren dan helemaal om van Boris van der
Ham heldere antwoorden te verwachten op zijn gedetailleerde,
soms op het kommaneukerige af gestelde, vragen?

(Gaarne een helder antwoord mijnheer Van Meeteren.)

Erik vdMb