Wat vind men van D66 ?

ro-esp ro-esp at DDS.NL
Mon Sep 15 13:42:20 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je Mon, 15 Sep 2003 08:07:00 +0200, k.vanloon at wanadoo.nl sendis:

>  Men is gewoon bang van D66 en we doen er toch weer toe.

Misschien moet je dat omdraaien. Je weet nooit wat je aan "draaikonten
66" hebt, wel dat ze altijd met om het even welke onzalige regering ook
mee zullen doen

STapten ze maar over naar een echte linkse partij
                                                   groetjes, Ronaldo

-- http://www.esperanto.net
-- Arachne V1.69, NON-COMMERCIAL copy, http://arachne.cz/