Wat vind D66 over de afbraak van de WAO ?

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Mon Sep 15 08:07:00 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Met je eerste analyse ben ik niet mee eens. Men is gewoon bang van D66 en we
doen er toch weer toe.

Over de anti-cyclische maatregelen ben ik met je eens, maar als wij het niet
doen, kan het ons toch voordelen opleveren omdat Frankrijk en duitsland het wel
doen. Trouwens in de VS is het begrotingstekort al meer dan 4%.

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/