Wat vind D66 over de afbraak van de WAO ?

ro-esp ro-esp at DDS.NL
Mon Sep 15 00:47:19 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je Sun, 14 Sep 2003 06:25:28 GMT, Dr. Marc-Alexander Fluks sendis:

> Ik eerder, over de voorgenomen WAO-ingreep:

> Ronaldo <ro-esp at DDS.NL> vulde aan:

> Eerlijk gezegd ken ik geen enkele WAO'er die er zwart bijklust.

Ik dacht meer aan winkeldiefstal, postorderfraude, e.d.

verder schreef ik iets als:

> Aan de onderkant is dat zo (mijn buurvrouw -Crohn-patiente- ging er
> financieel zo fors op achteruit toen ze weer een paar dagen per week
> probeerde te werken dat ze zich volledig heeft laten afkeuren) maar
> dat kan op zich natuurlijk geen argument zijn.

waarvoor kan dat geen argument zijn ? Het lijkt mij een prima argument
om de wet zo te veranderen dat ze er wel _ook financieel_ wat opschiet
met gaan werken (het basisinkomen is 1 manier)
                                              groetjes, Ronaldo

-- http://www.esperanto.net
-- Arachne V1.69, NON-COMMERCIAL copy, http://arachne.cz/