malaise

ro-esp ro-esp at DDS.NL
Mon Sep 8 14:22:58 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je Sat, 06 Sep 2003 11:38:39 +0200, Hein van Meeteren sendis:

> Dat is inderdaad de grote deceptie van deze periode. Zelf heb ik gepleit voor
> regeringsdeelname, maar onder harde condities.

deceptie, condities ? mhh..

> Ben het dus eens met jullie dat D66 nu kritiekloos (lijkt het) meegaat
> met eenzijdig harde, korte termijn maatregelen. (Noot: harde
> maatregelen zijn in deze economische malaise onvermijdelijk,

Wat versta je onder "economische malaise" ? Is de oogst mislukt ?
Is de productie(capaciteit) noemenswaardig verminderd ? Is onze gasbel
op ? Is de concurrentiepositie van duitsland en belgie merkbaar
versterkt (en is dat erg ?)

Kortom, waar hebben we het precies over en waarom zijn die harde maatregelen
precies nodig ?

                            groetjes, Ronaldo

-- http://www.esperanto.net
-- Arachne V1.69, NON-COMMERCIAL copy, http://arachne.cz/