Alternatieve Energie Bronnen

Douwe Osinga dmo at OBERON.NL
Wed Sep 3 10:08:41 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Hier de tekst van, en mijn bron, kan je het zelf nalezen.
> In principe staat er in jouw en mijn bron hetzelfde....nl.

Jouw bron en mijn bron zijn dezelfde. Het is allebei
afkomstig van dezelfde website. Het klinkt als een interessant
plan, waar we zeker naar moeten kijken. Een hoop cijfers
zijn inmiddels wel door skeptischere mensen van vraagtekens
voorzien. Ik zou er voorlopig danook niet van uit gan dat
alles klopt en het meer zien als een visie dan als een draaiboek
voor de toekomst.

Douwe Osinga
http://douweosinga.com