direct kiezen en democratie

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Sep 2 08:18:29 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste K-PAx

Je toonzetting over de medemens staat me niet aan. Je beschouwt de meerderheid
van de Nederlanders dom, maar ben je bij jezelf al te rade gegaan. Je maakt
verbanden, die er misschien wel zijn of niet, maar je trekt meteen conclusies,
die je absoluut niet kan staven. Je zegt niet wie zijn er geinterviewd, waren
ongeveer dezelfde vragen. Was het een reactie op het stuk. Heeft iedereen dat
gezien. Dus denkk na voordat je iets zegt.

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/